Case study Uniqa: jak poprawić efektywność i komfort pracy przedstawicieli handlowych?

Przedstawiciele handlowi Uniqa, korzystając z auta firmowego, generowali dużą liczbę drobnych dokumentów za parkowanie, mycie i sprzątanie auta, autostrady, ładowanie samochodów. Mierzyli się też z koniecznością współpracy z wieloma dostawcami. Dzięki wprowadzeniu aplikacji all-in-one do zarządzania firmową mobilnością, liczbę dokumentów zredukowano o 98%, a handlowcy uzyskali nawet 12 dodatkowych godzin miesięcznie na pracę z Klientami. 

2 min
czytania
Opublikowane: 27.05.2025
niebieskie logo UNIQA
1.

Wyzwanie

Zapewnienie codziennej mobilności w dziale sprzedaży generowało dużą liczbę drobnych dokumentów, które wymagały częstych rozliczeń w dziale administracji. Przyczyniało się to do godzin spędzonych na obrocie dokumentami i analizie rachunków za mycie i sprzątanie auta, parkowanie, autostradami, ładowanie aut elektrycznych, co obniżało efektywność pracy. Dodatkowo, wyzwaniem było korzystanie z wielu różnych dostawców, różnych aplikacji do usług związanych z użytkowaniem firmowego auta. 

2.

Rozwiązanie

Zaproponowaliśmy firmie Uniqa aplikację all-in-one do zarządzania firmową mobilnością. Miało ono obejmować wszystkie wyżej wymienione usługi. Wszystko w formule post-paid z odpowiednim terminem płatności. 

3.

Korzyści

  • Mooveno umożliwiło Uniqa proste zarządzanie flotą – od mycia i sprzątania aut, przez opłaty parkingowe i drogowe, aż po ładowanie pojazdów elektrycznych i zdalną kontrolę ich stanu technicznego. Dzięki temu rozwiązaniu znacząco ograniczono generowane dokumenty oraz poprawiono jakość korzystania z aut służbowych pracownikom. Współpraca z Mooveno przyczyniła się również do znaczącej oszczędności czasu, który agenci Uniqa mogą teraz przeznaczyć na bardziej kluczowe zadania. Wszystkie procesy stały się bardziej przejrzyste i łatwiejsze w obsłudze, co zwiększyło satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy.
  • Dzięki aplikacji firma ma również pełną kontrolę nad kosztami związanymi z flotą pojazdów. Przejrzystość rozliczeń i możliwość łatwego monitorowania wydatków pozwalają na skuteczne planowanie budżetu, a także szybkie wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości. Szczególnie cenione przez Uniqa jest profesjonalne podejście zespołu Mooveno, który szybko reaguje na wszelkie potrzeby oraz jest otwarte na  sugestie dotyczące dalszego rozwoju aplikacji.
  • Wymierne uzyskane korzyści to przynajmniej 12 godzin tygodniowo uwolnionych na działania proklienckie (zamiast czynności administracyjnych)
  • Dodatkowo, liczbę dokumentów związanych z użytkowaniem firmowego auta zredukowano o 98%, co znacząco podniosło efektywność pracy różnych działów w firmie. 
     
Dekoracyjne tło

Cenimy profesjonalne podejście zespołu Mooveno, który szybko reaguje na wszelkie potrzeby oraz jest otwarty na nasze sugestie dotyczące dalszego rozwoju aplikacji. Zdecydowanie rekomendujemy ich usługi innym firmom poszukującym niezawodnego rozwiązania w obszarze zarządzania flotą.

Łukasz Kubisiak
Fleet Manager, Uniqa Polska
Tagi:
aplikacja
uniqa
paperless
ubezpieczenia