Case study Uniqa: jak poprawić efektywność i komfort pracy przedstawicieli handlowych?
Przedstawiciele handlowi Uniqa, korzystając z auta firmowego, generowali dużą liczbę drobnych dokumentów za parkowanie, mycie i sprzątanie auta, autostrady, ładowanie samochodów. Mierzyli się też z koniecznością współpracy z wieloma dostawcami. Dzięki wprowadzeniu aplikacji all-in-one do zarządzania firmową mobilnością, liczbę dokumentów zredukowano o 98%, a handlowcy uzyskali nawet 12 dodatkowych godzin miesięcznie na pracę z Klientami.

Wyzwanie
Zapewnienie codziennej mobilności w dziale sprzedaży generowało dużą liczbę drobnych dokumentów, które wymagały częstych rozliczeń w dziale administracji. Przyczyniało się to do godzin spędzonych na obrocie dokumentami i analizie rachunków za mycie i sprzątanie auta, parkowanie, autostradami, ładowanie aut elektrycznych, co obniżało efektywność pracy. Dodatkowo, wyzwaniem było korzystanie z wielu różnych dostawców, różnych aplikacji do usług związanych z użytkowaniem firmowego auta.
Rozwiązanie
Zaproponowaliśmy firmie Uniqa aplikację all-in-one do zarządzania firmową mobilnością. Miało ono obejmować wszystkie wyżej wymienione usługi. Wszystko w formule post-paid z odpowiednim terminem płatności.
Korzyści
- Mooveno umożliwiło Uniqa proste zarządzanie flotą – od mycia i sprzątania aut, przez opłaty parkingowe i drogowe, aż po ładowanie pojazdów elektrycznych i zdalną kontrolę ich stanu technicznego. Dzięki temu rozwiązaniu znacząco ograniczono generowane dokumenty oraz poprawiono jakość korzystania z aut służbowych pracownikom. Współpraca z Mooveno przyczyniła się również do znaczącej oszczędności czasu, który agenci Uniqa mogą teraz przeznaczyć na bardziej kluczowe zadania. Wszystkie procesy stały się bardziej przejrzyste i łatwiejsze w obsłudze, co zwiększyło satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy.
- Dzięki aplikacji firma ma również pełną kontrolę nad kosztami związanymi z flotą pojazdów. Przejrzystość rozliczeń i możliwość łatwego monitorowania wydatków pozwalają na skuteczne planowanie budżetu, a także szybkie wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości. Szczególnie cenione przez Uniqa jest profesjonalne podejście zespołu Mooveno, który szybko reaguje na wszelkie potrzeby oraz jest otwarte na sugestie dotyczące dalszego rozwoju aplikacji.
- Wymierne uzyskane korzyści to przynajmniej 12 godzin tygodniowo uwolnionych na działania proklienckie (zamiast czynności administracyjnych)
- Dodatkowo, liczbę dokumentów związanych z użytkowaniem firmowego auta zredukowano o 98%, co znacząco podniosło efektywność pracy różnych działów w firmie.

Cenimy profesjonalne podejście zespołu Mooveno, który szybko reaguje na wszelkie potrzeby oraz jest otwarty na nasze sugestie dotyczące dalszego rozwoju aplikacji. Zdecydowanie rekomendujemy ich usługi innym firmom poszukującym niezawodnego rozwiązania w obszarze zarządzania flotą.