AI w procesach zakupowych
Wiemy już, że AI ma znaczący wpływ na wiele branż - ale czy będzie w stanie zastąpić kupca? A może jednak wesprze jego codzienną pracę?
Na te pytania odpowiadamy w webinarze.
Pobierz nagranie
Czego dowiesz się z webinarium?
🧠 Gdzie AI może realnie wspierać pracę działu Zakupów?
🧠 Jak sztuczna inteligencja pomaga kupcom w analizie zapytań i przygotowaniu do negocjacji?
🧠 Czy AI może usprawnić porównywanie ofert i wychwytywanie kluczowych zapisów w umowach?
🧠 W jaki sposób zebrać dane rynkowe i trendy przy wsparciu AI?
🧠 Jak AI wzmacnia argumentację wobec dostawców?
🧠 Jak uniknąć ryzyk związanych z poufnością danych przy użyciu narzędzi AI?

Prelegenci
Grzegorz Filipowski
Head of Consulting w Marketplanet
Doświadczony Dyrektor ds. Zakupów z ponad 25-letnim doświadczeniem w przekształcaniu funkcji zakupów w strategiczny czynnik sukcesu biznesowego. Jego doświadczenie obejmuje Source-to-Pay (S2P), Procure-to-Pay (P2P), strategiczne pozyskiwanie, zarządzanie dostawcami i optymalizację procesu zakupów. Prowadził duże projekty w sektorach energetycznym, gazowym i naftowym, górniczym, FMCG, bankowym, infrastrukturalnym i rządowym, ze szczególnym uwzględnieniem transformacji cyfrowej. Specjalizuje się we wdrażaniu zaawansowanych platform zakupowych, takich jak SAP Ariba, Marketplanet Procurement Suite, Coupa i IVALUA, w celu usprawnienia procesów, zwiększenia współpracy z dostawcami i zapewnienia doskonałości operacyjnej.

Adam Polasz
CEO Delikatesy badawcze
ekspert w zakresie zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie, trener i doradca w obszarze narzędzi AI usprawniających pracę firm. Właściciel agencji badawczo-szkoleniowej Delikatesy Badawcze, specjalizującej się w szkoleniach i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań AI w organizacjach.
Od lat szkoli firmy z różnych branż pokazując, jak efektywnie wykorzystywać sztuczną inteligencję w różnych obszarach (marketingu, hr, administracji, obsłudze klientów, r&d czy badaniach) do automatyzacji, analizy danych i optymalizacji pracy i procesów.

Webinar poprowadzi:
Krzysztof Kołodyński
Dyrektor sprzedaży Mooveno
Krzysztof Kołodyński od ponad 20 lat związany z branżą motoryzacyjną. Zdobywał doświadczenie w markach Fiat, Opel, Ford. Przez ostatnie 12 lat związany z koncernem Volkswagen i marką Skoda, gdzie piastując różne stanowiska odpowiadał za sprzedaż do klientów detalicznych i flotowych. W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny za tworzenie programów współpracy z klientami flotowymi, budowaniem procesów obsługi klientów MŚP, zarządzanie zespołami, realizację celów sprzedażowych wraz z nawiązywaniem efektywnych i długoterminowych relacji z kluczowymi klientami. Od prawie dwóch lat jako Dyrektor Sprzedaży odpowiada za sprzedaż pakietów mobilności w Mooveno.
