Pomoc
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz praktyczne wskazówki, jak korzystać z usług Mooveno.

Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Chcę dowiedzieć się więcej
Tak, możesz myć swoje firmowe auta w każdej profesjonalnej myjni ręcznej, będącej w naszej sieci. Tutaj znajdziesz listę 800 punktów TUTAJ.
MultiWash to kompleksowa usługa, która obejmuje mycie zewnętrzne i gruntowne czyszczenie wnętrza auta. Oprócz mycia nadwozia, szyb, kół i nadkoli, kierowcy mogą liczyć na odkurzanie wnętrza i bagażnika oraz pielęgnację plastikowych elementów. Preparaty, które używają myjnie, skutecznie usuwają zabrudzenia, a dodatkowo zabezpieczają lakier przed zarysowaniami.
Z Mooveno zawsze zapłacisz za mycie tyle samo, niezależnie od tego, którą myjnię z naszej sieci wybierzesz. Podczas rezerwacji w aplikacji otrzymasz unikalny kod, który wystarczy pokazać na miejscu. Dzięki temu nie musisz obawiać się zmiennych stawek – zawsze wiesz, ile zapłacisz.
Wszystkie myjnie, które są w sieci MultiWash, mają certyfikaty jakości i najwyższy standard obsługi. Specjaliści dbają o każdy detal – zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdu. Co więcej, używane środki czyszczące są bezpieczne dla lakieru, a całe mycie jest objęte ubezpieczeniem na 1 mln złotych.
MultiPark działa w 70 największych miastach Polski, w strefach zarządzanych przez system Flowbird. Na podstronie przeznaczonej tej usłudze znajdziesz mapę ze wszystkimi lokalizacjami.
Jeśli Twój samochód jest zaparkowany we właściwej strefie płatnego parkowania i usługa została włączona w czasie kontroli, nie musisz obawiać się mandatu. Opłacenie postoju w aplikacji działa tak samo, jak płatność w parkomacie, z tą różnicą, że jest znacznie prostsze i wygodniejsze.
Usługa trwa od momentu włączenia jej w aplikacji aż do samodzielnego wyłączenia lub końca godzin płatnej strefy w danym dniu. Po powrocie do auta wystarczy wyłączyć usługę. Wówczas możesz być pewny, że zapłacisz tylko za rzeczywisty czas postoju.
Regularne monitorowanie pojazdów przekłada się na ich większą wartość i wysokość przyszłych składek polis ubezpieczeniowych. MultiCheck, który polega na sprawdzaniu uszkodzeń służbowych aut, świetnie wspiera reagowanie i generowanie oszczędności końcowych kontraktów CFM/leasing.
Auta sprawdzane są podczas usługi MultiWash (mycia w profesjonalnych myjniach ręcznych). Przeszkolony pracownik, po umyciu samochodu, robi zdjęcia, pokazujące wszystkie wgniecenia, rysy i zadrapania. Następnie wysyła je do specjalisty Mooveno, który sporządza pełny raport stanu pojazdu.
Raport zawiera: datę przeglądu, numer rejestracyjny, markę i model pojazdu, przebieg oraz dane osoby wykonującej usługę MultiCheck. Głównym elementem dokumentu jest oczywiście szczegółowy opis uszkodzeń wraz z dużymi, wyraźnymi zdjęciami.
Nie, nie używamy żadnych narzędzi śledzących. Stan samochodów oceniają wyłącznie pracownicy myjni podczas mycia pojazdów.
Nasza usługa umożliwia ładowanie aut elektrycznych na stacjach AC i DC należących do sieci: GreenWay, Elocity, Ekoen, Eleport, TAURON, MOYA, Powerdot, Lidl, Polenergia. Na podstronie przeznaczonej MultiCharge znajdziesz mapę wszystkich lokalizacji.
Wszystkie stawki za kWh dostępne w aplikacji to specjalnie wynegocjowane ceny dla naszych klientów. Dodatkowo wyższe pakiety abonamentowe dają prawo do określonego rabatu kwotowego od podstawowej ceny za każdą kWh zużytą podczas ładowania samochodu elektrycznego.
Wszystkie punkty ładowania w sieci MultiCharge są wyposażone w uniwersalne wtyczki zgodne ze standardami stosowanymi w samochodach elektrycznych: CCS (ładowanie DC) i Type 2 (ładowanie AC).
Obecna infrastruktura publicznych ładowarek do samochodów EV nie umożliwia rezerwacji konkretnej ładowarki. W aplikacji Mooveno możesz jednak sprawdzić bieżący status stacji – dowiesz się, czy jest sprawna i dostępna do rozpoczęcia ładowania. To ułatwi Ci zaplanowanie trasy i wybór najdogodniejszego miejsca postoju.
Rabat na paliwo – zarówno benzynę, jak i olej napędowy – jest taki sam na wszystkich, ponad 3000 stacjach należących do naszej sieci partnerskiej. Współpracujemy zarówno z ogólnopolskimi markami (Orlen, Mol, MOYA, Amic), jak i wieloma lokalnymi stacjami. Szczegółową mapę stacji znajdziesz w aplikacji.
Tak, rabat obejmuje wszystkie dostępne na stacjach naszej sieci partnerskiej paliwa – benzyna (PB), olej napędowy (ON) i ich różne typy.
Nie mamy ograniczeń dotyczących liczby tankowań. Obowiązuje jednak miesięczny limit kwotowy na korzystanie ze wszystkich usług, który zależy od wysokości wpłaconej przez firmę zasilenia konta pre paid.
Oczywiście. Pełne zestawienie wszystkich zrealizowanych usług jest dostępne w aplikacji Mooveno dla administratora. Dodatkowo do każdej miesięcznej faktury dołączamy podsumowanie tankowań.
Nie, usługa MultiToll jest obecnie dostępna tylko na terenie Polski.
Główna korzyść z korzystania z MultiToll to wygoda automatycznych opłat za przejazdy autostradami w systemie videotolling na terenie całej Polski. Dzięki tej usłudze możesz swobodnie podróżować po kraju bez konieczności zatrzymywania się przy bramkach.
Nie, MultiToll nie wymaga śledzenia i konieczności używania nawigacji w trakcie jazdy. Na bramce sczytywana jest rejestracja auta i to jest podstawą do rozliczenia operatora autostrady z Mooveno.
Tak, nie trzeba być dostępnym online, aby usługa działała.
Jestem użytkownikiem i mam problem
W aplikacji przejdź na mapę i kliknij ikonę zegara. Tam znajdziesz wszystkie wygenerowane kody.
W aplikacji przejdź na mapę i kliknij ikonę zegara. Tam znajdziesz całą historię usług.
Jeśli zarezerwowałeś usługę przez kalendarz myjni, możesz usunąć kod nie później niż 4 godziny przed usługą. Pamiętaj, że wiąże się to z anulacją rezerwacji.
Jeśli umówiłeś się telefonicznie i chcesz odwołać rezerwację, zadzwoń na naszą infolinię bądź bezpośrednio na myjnię.
Aby zaktualizować numer telefonu w aplikacji, skontaktuj się z menedżerem floty lub osobą odpowiedzialną za obsługę Mooveno w Twojej firmie. Takiej zmiany nie możemy realizować bezpośrednio przez infolinię.
- Włącz opcję lokalizacji lub wyszukaj nazwę ulicy.
- Wybierz myjnię.
- Kliknij "Wybierz usługę" (w tym kroku możesz również wybrać opcję Zadzwoń, jeśli chcesz umówić mycie telefonicznie).
- Wybierz auto oraz program mycia i zaznacz Rezerwacja terminu.
- Wybierz termin i naciśnij Zamawiam.
Informacje o zamówieniu usługi mycia znajdziesz również w manualu: link.
Wygenerowany kod jest płatnością za usługę.
Limity sprawdzisz w aplikacji – zjedź na dół i kliknij ikonę portfela.
P1 – mycie zewnętrzne
P2 – mycie zewnętrzne i sprzątanie wnętrza
P3 – mycie zewnętrzne i wosk
P4 – mycie zewnętrznie, sprzątnie wnętrza i wosk
P5 – sprzątanie wnętrza
P6 – pranie tapicerki
P7– płyn do spryskiwaczy
P7Z – płyn do spryskiwaczy zimowy
P8 – ozonowanie
P9 – dezynfekcja przestrzeni ładunkowej
Aby sprawdzić, czy parkujesz w odpowiedniej strefie, skorzystaj z lupki w aplikacji. Upewnij się, że wybrana lokalizacja odpowiada miejscu, w którym zostawiłeś samochód.
Listę wszystkich miast znajdziesz na podstronie MultiPark.
Koszt parkowania możesz sprawdzić bezpośrednio w aplikacji, w tabeli z obowiązującymi stawkami. Ostateczna cena przeliczy się automatycznie po zakończeniu parkowania.
Po dwóch godzinach od rozpoczęcia postoju wyślemy Ci SMS z przypomnieniem o jego zakończeniu. Jeśli o tym zapomnisz, opłata będzie naliczana automatycznie – do momentu, gdy strefa przestanie obowiązywać danego dnia lub do końca doby, w zależności od zasad konkretnego parkingu.
Nie musisz, ale to rekomendujemy (szczególnie w mniejszych miastach). Możesz także wydrukować winietę dostawcy usługi (FlowBird) i umieścić ją za szybą.
Aby odłączyć zablokowany kabel, najpierw spróbuj zamknąć drzwi samochodu, zablokować go kluczykiem i ponownie otworzyć – w wielu pojazdach to rozwiązuje problem. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z awaryjnego przycisku z „grzybkiem". Pamiętaj jednak, że jego użycie przerywa połączenie wszystkich kabli podpiętych do danej stacji.
Ładowanie zakończysz na ekranie deski rozdzielczej lub prosto w aplikacji – wystarczy kliknąć „Zakończ”. Awaryjnie możesz użyć „grzybka” znajdującego się na ładowarce.
W aplikacji znajdziesz wszystkie dostępne stacje ładowania. Przed rozpoczęciem sprawdź na mapie, czy wybrana ładowarka jest aktualnie wolna.
Koszty ładowania znajdziesz w aplikacji, w opisie złącza ładowarki. Całościowa cena przeliczy się po zakończonym ładowaniu i będzie dostępna w historii zamówień.
Rabat na paliwo – zarówno benzynę, jak i olej napędowy – jest taki sam na wszystkich, ponad 3000 stacjach należących do naszej sieci partnerskiej. Współpracujemy zarówno z ogólnopolskimi markami (Orlen, Mol, MOYA, Amic), jak i wieloma lokalnymi stacjami. Szczegółową mapę stacji znajdziesz w aplikacji.
Tak, rabat obejmuje wszystkie dostępne na stacjach naszej sieci partnerskiej paliwa – benzyna (PB), olej napędowy (ON) i ich różne typy.
Nie mamy ograniczeń dotyczących liczby tankowań. Obowiązuje jednak miesięczny limit kwotowy na korzystanie ze wszystkich usług, który zależy od wysokości wpłaconej przez firmę kaucji.
Oczywiście. Pełne zestawienie wszystkich zrealizowanych usług jest dostępne w aplikacji Mooveno dla administratora. Dodatkowo do każdej miesięcznej faktury dołączamy podsumowanie tankowań.
Aby sprawdzić, czy Twoje auto działa w usłudze MultiToll, zadzwoń na naszą infolinię.
Gdy masz problemy z otwarciem bramki, wezwij obsługę, która ręcznie wpisze numer rejestracji Twojego auta do systemu, lub skontaktuj się z infolinią Mooveno.
W celu zgłoszenia auta skontaktuj się z menedżerem floty lub osobą odpowiedzialną za obsługę Mooveno w Twojej firmie.
Usługa działa na odcinkach: A1 Gdańsk-Toruń, A4 Katowice-Kraków i już wkrótce na A2 Poznań-Konin. Szczegółowe informacje sprawdzisz na podstronie przeznaczonej MultiToll.
Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź nasze przewodniki
Masz inne pytania?
Daj znać, czego potrzebujesz - chętnie z Tobą porozmawiamy!
Skontaktuj się z nami