Jak usprawnić zakupy firmowe dzięki nowym technologiom?

Za nami webinar zorganizowany przez Mooveno i Marketplanet. Eksperci od sztucznej inteligencji i procurement - Adam Polasz i Grzegorz Filipowski - przedstawili swoje rekomendacje dotyczące zastosowania AI w procesach zakupowych.

2 min
czytania
Opublikowane: 28.05.2025
webinar AI
1.

Jak AI może zmieniać procesy zakupowe?

Zapraszamy do obejrzenia webinaru Mooveno pt. "AI w procesach zakupowych": 

2.

Z webinaru dowiecie się m.in.

🧠 Gdzie AI może realnie wspierać pracę działu Zakupów?
🧠 Jak sztuczna inteligencja pomaga kupcom w analizie zapytań i przygotowaniu do negocjacji?
🧠 Czy AI może usprawnić porównywanie ofert i wychwytywanie kluczowych zapisów w umowach?
🧠 W jaki sposób zebrać dane rynkowe i trendy przy wsparciu AI?
🧠 Jak AI wzmacnia argumentację wobec dostawców?
🧠 Jak uniknąć ryzyk związanych z poufnością danych przy użyciu narzędzi AI?

3.

Goście webinarium

Grzegorz Filipowski

Head of Consulting w Marketplanet

 

Doświadczony Dyrektor ds. Zakupów z ponad 25-letnim doświadczeniem w przekształcaniu funkcji zakupów w strategiczny czynnik sukcesu biznesowego. Jego doświadczenie obejmuje Source-to-Pay (S2P), Procure-to-Pay (P2P), strategiczne pozyskiwanie, zarządzanie dostawcami i optymalizację procesu zakupów. Prowadził duże projekty w sektorach energetycznym, gazowym i naftowym, górniczym, FMCG, bankowym, infrastrukturalnym i rządowym, ze szczególnym uwzględnieniem transformacji cyfrowej. Specjalizuje się we wdrażaniu zaawansowanych platform zakupowych, takich jak SAP Ariba, Marketplanet Procurement Suite, Coupa i IVALUA, w celu usprawnienia procesów, zwiększenia współpracy z dostawcami i zapewnienia doskonałości operacyjnej.

Portret Grzegorza Filipowskiego

Grzegorz Filipowski

Adam Polasz

CEO Delikatesy badawcze

 

ekspert w zakresie zastosowań sztucznej inteligencji w biznesie, trener i doradca w obszarze narzędzi AI usprawniających pracę firm. Właściciel agencji badawczo-szkoleniowej Delikatesy Badawcze, specjalizującej się w szkoleniach i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań AI w organizacjach.
Od lat szkoli firmy z różnych branż pokazując, jak efektywnie wykorzystywać sztuczną inteligencję w różnych obszarach (marketingu, hr, administracji, obsłudze klientów, r&d czy badaniach) do automatyzacji, analizy danych i optymalizacji pracy i procesów.

Portret Adama Polasza

Adam Polasz

4.

Prowadzący

Krzysztof Kołodyński
Dyrektor sprzedaży Mooveno

Od ponad 20 lat związany z branżą motoryzacyjną. Zdobywał doświadczenie w markach Fiat, Opel, Ford. Przez ostatnie 12 lat związany z koncernem Volkswagen i marką Skoda, gdzie piastując różne stanowiska odpowiadał za sprzedaż do klientów detalicznych i flotowych. W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny za tworzenie programów współpracy z klientami flotowymi, budowaniem procesów obsługi klientów MŚP, zarządzanie zespołami, realizację celów sprzedażowych wraz z nawiązywaniem efektywnych i długoterminowych relacji z kluczowymi klientami. Od prawie dwóch lat jako Dyrektor Sprzedaży odpowiada za sprzedaż pakietów mobilności w Mooveno.

kk

Krzysztof Kołodyński

Jeżeli masz jakieś pytania związane z firmową mobilnością zapraszamy do kontaktu

Zostaw swój adres e-mail a na pewno się odezwiemy!

Wielkość floty:

Zgadzam się na otrzymywanie od Mooveno sp. z o.o.informacji marketingowych, m.in. o nowościach, promocjach, rabatach, akcjach specjalnych:

Mam świadomość swojego prawa do odwołania zgody w każdym czasie, wysyłając e-mail na adres iod@mooveno.pl

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administratorem Twoich danych jest Mooveno sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cybernetyki 19B, 02-677 Warszawa. Cele przetwarzania to realizacja usługi, marketing własny Mooveno i naszych zaufanych partnerów, Podstawami prawnymi przetwarzania są nasz prawnie uzasadniony interes i Twoja zgoda. Odbiorcami danych są podmioty przetwarzające dane osobowe w naszym imieniu lub za Twoją zgodą. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych to: prawo sprzeciwu i wycofania zgody wobec przetwarzania danych w celach marketingowych oraz prawo dostępu do danych i inne prawa, o których mowa w szczegółowych informacjach o przetwarzaniu danych osobowych dostępnych TUTAJ.

Tagi:
webinar
procurement
zakupy
AI
sztuczna inteligencja