Case DPD: Nowe technologie a ekomobilność i wzrost satysfakcji klientów
Za nami webinar z wyjątkowym gościem - dyrektorem komunikacji firmy DPD, który opowiedział o rozwiązaniach proekologicznych w logistyce i transporcie oraz technologiach, podnoszących satysfakcję Klientów.

Jak stać się liderem ekomobilności i stale podnosić satysfakcję Klientów dzięki nowych technologiom?
Z webinaru dowiecie się m.in.
-Jak zarządzić flotą 9000 samochodów, uwzględniając potrzeby ekologiczne, biznesowe, bezpieczeństwo i aspekty reprezentacyjne?
-Jakie rozwiązania i ułatwienia zachęcają kierowców DPD do korzystania z samochodów elektrycznych?
-Na czym polega fenomen rowerów cargo i dlaczego dziś w polskich miastach jest ich tak dużo?
-Jakie korzyści daje klientom aplikacja DDP Mobile i jak wpływa na efektywność operacyjną firmy?
-Jakie technologie zostały użyte w punktach paczkowych DPD, zapewniających trwałość i wygodę mycia?
-Czy elektryczne wozy dostawcze wejdą wkrótce do powszechnego użycia?
Goście webinarium
Maksymilian Pawłowski
Kierownik Komunikacji Korporacyjnej DPD Polska
Od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją korporacyjną oraz marketingiem. Te tematy są przedmiotem jego licznych opublikowanych artykułów i wystąpień, do których jest zapraszany w Polsce, jak i za granicą.
Autor ponad 60 publikacji i szkoleń z zakresu komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, komunikacji wewnętrznej oraz strategii marketingowych (branża agencji kreatywnych/IT, usług profesjonalnych/konsultingu, handlu detalicznego i sektora rekreacyjnego).
Łączy międzynarodową praktykę korporacyjną z zapleczem akademickim – doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie komunikacji korporacyjnej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiad tytuł MBA z zakresu technologii informacyjnych biznesu.

Maksymilian Pawłowski
Prowadzący
Krzysztof Kołodyński
Dyrektor sprzedaży Mooveno
Od ponad 20 lat związany z branżą motoryzacyjną. Zdobywał doświadczenie w markach Fiat, Opel, Ford. Przez ostatnie 12 lat związany z koncernem Volkswagen i marką Skoda, gdzie piastując różne stanowiska odpowiadał za sprzedaż do klientów detalicznych i flotowych. W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny za tworzenie programów współpracy z klientami flotowymi, budowaniem procesów obsługi klientów MŚP, zarządzanie zespołami, realizację celów sprzedażowych wraz z nawiązywaniem efektywnych i długoterminowych relacji z kluczowymi klientami. Od prawie dwóch lat jako Dyrektor Sprzedaży odpowiada za sprzedaż pakietów mobilności w Mooveno.

Krzysztof Kołodyński
Jeżeli masz jakieś pytania związane z firmową mobilnością zapraszamy do kontaktu
Zostaw swój adres e-mail a na pewno się odezwiemy!